BEZGLUTENOWE WEGETARIAŃSKI

NOWAKOWSKI TRADYCJA Chleb codzienny bezglutenowy (300g)

  • Dodaj recenzję
  • Kod: 5902729762205
  • Dla wszystkich osób wykluczających z pożywienia gluten i nabiał. W smaku zbliżony do normalnego chleba. Najłatwiejszy do zaakceptowania przez dzieci i osoby rozpoczynające dietę bez glutenu. Ciasto przygotowane na naturalnym bezglutenowym zakwasie na bazie mąki ryżowej i skrobi pszennej bezglutenowej. Nie zawiera mleka, tłuszczu zwierzęcego i jajek. Bezpieczny dla chorych na Celiakię i odpowiedni dla Vegan. Pozbawiony dodatków uznanych za niepożądane. Chleb wypiekany z podstawowych składników na autorskiej recepturze BioPiekarza hołdującego zasadzie “Tylko Zdrowy Chleb” Masa netto: 300g

    Chleb codzienny bezglutenowy 

    Producent: NOWAKOWSKI TRADYCJA

    Pochodzenie: Polska

    Skład: woda, mąka ryżowa, skrobia pszenna bezglutenowa, mąka gryczana, skrobia z manioku (tapioka), olej rzepakowy, nasiona szałwii hiszpańskiej (Salvia hispanica), cukier, babka płesznik, substancja zagęszczająca: mączka chleba świętojańskiego, drożdże, sól morska

    Wartość odżywcza w 100g produktu:

    Wartość energetyczna (kJ/kcal): 860/207
    Białko (g): 2,5
    Węglowodany (g): 39,4
    W tym cukry (g): 2,1
    Tłuszcz (g): 4,6
    W tym kwasy tłuszczowe nasycone (g): 0,5
    Sól (g): 1,1

    PRODUKT BEZ GLUTENU: TAK

    Przepis

    Brokułowe guacamole
    Brokułowe guacamole

    Czy wiesz, że BROKUŁY... są jedzone w dużych ilościach przez kulturystów oraz sportowców, ponieważ wzmacniają stawy i obniżają poziom kortyzolu, który wytwarza się w organizmie po przetrenowaniu.

    SKŁADNIKI:

    • 1 szt. awokado
    • 3 różyczki brokułu
    • pół ząbka czosnku
    • szczypta soli morskiej
    • 3 łyżeczki koperku
    • kromka chleba razowego
    • gałka muszkatołowa
    • sok z cytryny

     

     

    PRZYGOTOWANIE:

    Brokuła ugotuj. Odcedź i zmiksuj z awokado. Dodaj czosnek, przyprawy, sok z cytryny oraz posiekany koperek. Wymieszaj. Podawaj na kanapce z chleba razowego. Dla osoby na diecie bezglutenowej użyj pieczywa bez zawartości glutenu. Gotową pastę możesz posypać pestkami słonecznika, dyni, sezamu.