BEZGLUTENOWE WEGETARIAŃSKI BIO

NOWAKOWSKI TRADYCJA Chleb jaglany z komosą bezglutenowy, bez cukru (300g) - BIO

  • Dodaj recenzję
  • Kod: 5902729761161
  • Chleb jaglany z komosą, bez cukru BIO

    Dla wszystkich osób wykluczających z pożywienia gluten i pszenicę. Bardzo oryginalny w smaku, na naturalnym bezglutenowym zakwasie na bazie mąki z quinoa (komosy ryżowej) i kasztanowej. Zastosowanie mąki jaglanej pozyskiwanej z prosa dostarczyło dużej ilości białek oraz łatwo przyswajanych tłuszczów. Wraz z komosą zostały dostarczone przede wszystkim węglowodany, proteiny i aminokwasy.

    Nie zawiera:

    • cukru
    • drożdży
    • środków spulchniających
    • mleka
    • tłuszczu zwierzęcego
    • jajek
    • bezpieczny dla chorych na celiakię i odpowiedni dla vegan
    • pozbawiony dodatków uznanych za niepożądane

     

    Masa netto: 300g

    Producent: NOWAKOWSKI TRADYCJA

    Pochodzenie: Polska

    Skład: woda, mąka quinoa*, mąka jaglana*, mąka kasztanowa*, skrobia z manioku (tapioka)*, mąka ryżowa*, olej słonecznikowy*, nasiona szałwii hiszpańskiej* (Salvia hispanica), sól morska, babka płesznik*, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa*

    *składniki pochodzenia ekologicznego

    Wartość odżywcza w 100g produktu:

    Wartość energetyczna (kJ/kcal): 1126/269
    Białko (g): 6,77
    Węglowodany (g): 42,52
    W tym cukry (g): 2,02
    Tłuszcz (g): 6,76
    W tym kwasy tłuszczowe nasycone (g): 0,81
    Sól (g): 0,91

     

    Produkt naturalny: TAK

    Produkt wegetariański: TAK

    Produkt wegański: TAK

    Bez glutenu w składnikach: TAK

    Bez cukru: TAK

    Bez barwników: TAK

    Bez konserwantów: TAK

    Bez jaj: TAK

    Bez orzechów: TAK

    Bez drożdży: TAK

     

     

    Przepis

    Brokułowe guacamole
    Brokułowe guacamole

    Czy wiesz, że BROKUŁY... są jedzone w dużych ilościach przez kulturystów oraz sportowców, ponieważ wzmacniają stawy i obniżają poziom kortyzolu, który wytwarza się w organizmie po przetrenowaniu.

    SKŁADNIKI:

    • 1 szt. awokado
    • 3 różyczki brokułu
    • pół ząbka czosnku
    • szczypta soli morskiej
    • 3 łyżeczki koperku
    • kromka chleba razowego
    • gałka muszkatołowa
    • sok z cytryny

     

     

    PRZYGOTOWANIE:

    Brokuła ugotuj. Odcedź i zmiksuj z awokado. Dodaj czosnek, przyprawy, sok z cytryny oraz posiekany koperek. Wymieszaj. Podawaj na kanapce z chleba razowego. Dla osoby na diecie bezglutenowej użyj pieczywa bez zawartości glutenu. Gotową pastę możesz posypać pestkami słonecznika, dyni, sezamu.