BEZGLUTENOWE WEGETARIAŃSKI BIO

NOWAKOWSKI TRADYCJA Chleb gryczany z komosą bezglutenowy, bez cukru (300g) - BIO

  • Dodaj recenzję
  • Kod: 5902729761178
  • Chleb gryczany z komosą, bez cukru BIO

    Dla wszystkich osób wykluczających z pożywienia gluten i pszenicę. Bardzo oryginalny w smaku, na naturalnym bezglutenowym zakwasie na bazie mąki z quinoa (komosy ryżowej) i kasztanowej. Osoby przyzwyczajone do smaku gryki w połączeniu z komosą ryżową i kasztanem odlkryją bogactwo smaku. Nie zawiera cukru, drożdży, środków spulchniających, mleka, tłuszczu zwierzęcego i jajek. Bezpieczny dla chorych na Celiakie i odpowiedni dla Vegan. Pozbawiony dodatków uznanych za niepożądane.

    Masa netto: 300g

    Producent: NOWAKOWSKI TRADYCJA

    Pochodzenie: Polska

    Skład: woda, mąka quinoa*, mąka gryczana*, mąka kasztanowa*, skrobia z manioku (tapioka)*, olej słonecznikowy*, płatki gryczane*, nasiona szałwii hiszpańskiej* (Salvia hispanica), sól morska, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa*, babka płesznik*

    *składniki pochodzenia ekologicznego

    Wartość odżywcza w 100g produktu:

    Wartość energetyczna (kJ/kcal): 1023/244
    Białko (g): 6,35
    Węglowodany (g): 38,66
    W tym cukry (g): 1,65
    Tłuszcz (g): 6,09
    W tym kwasy tłuszczowe nasycone (g): 0,7
    Sól (g): 0,88

    PRODUKT BIO: TAK

    PRODUKT BEZ GLUTENU: TAK

    Przepis

    Brokułowe guacamole
    Brokułowe guacamole

    Czy wiesz, że BROKUŁY... są jedzone w dużych ilościach przez kulturystów oraz sportowców, ponieważ wzmacniają stawy i obniżają poziom kortyzolu, który wytwarza się w organizmie po przetrenowaniu.

    SKŁADNIKI:

    • 1 szt. awokado
    • 3 różyczki brokułu
    • pół ząbka czosnku
    • szczypta soli morskiej
    • 3 łyżeczki koperku
    • kromka chleba razowego
    • gałka muszkatołowa
    • sok z cytryny

     

     

    PRZYGOTOWANIE:

    Brokuła ugotuj. Odcedź i zmiksuj z awokado. Dodaj czosnek, przyprawy, sok z cytryny oraz posiekany koperek. Wymieszaj. Podawaj na kanapce z chleba razowego. Dla osoby na diecie bezglutenowej użyj pieczywa bez zawartości glutenu. Gotową pastę możesz posypać pestkami słonecznika, dyni, sezamu.